29 March, 2012

My wallet is like an onion.

Aku pernah update fesbuk dengan tajuk atas tu sebab ianya best
Best dengan keadaan aku sekarang. 
Dompetku umpama bawang, aku buka, aku menangis. 

Ya, oleh hal demikian lah, 
aku terpaksa berjalan menuju kehancuran dengan poket berisi tangan.


Aku memang tengah sengkek sekarang.
Tunggu gaji tak masuk, scholar pun tak masuk
Nak minta duit mak serba salah.

Actually,aku bangga dengan diri aku, 
kerana aku merupakan SURVIVAL macam hero heroin dalam cerita perang. 
Cooooooool. 

Jika aku kira jumlah wang aku menggunakan sempoa
tik tok tik tok. Clark clark clark.
memang gaya seorang expert.
hmmm aku tak pasti aku boleh hidup tak. :(
Sebab... sebenarnya aku tak reti kira guna sempoa.

Tetapi,
 bila aku check wardrobe aku, aku lupa aku ni kaya sebenarnya.
Aku ada wang kira-kira LIMA PULUH RIBU.
Yes!!!! 
Tak perlu Yess sangat lah kan..
apa yang aku boleh beli dengan wang 50,000 dinar tu?
T^T

No comments: